Nieuwe versie (en website) in de maak!

Zoals je kan zien werd deze blog al een tijdje niet meer geüpdated. Toch ligt de ontwikkeling van de Slimste Mens niet stil. Na succesvolle toepassingen in de profit en non-profit sector, zijn er weer heel wat dingen die ik nog wil aanpassen en verbeteren in de volgende versie, niet in het minst de mogelijkheid om met één versie zowel met 3,4,5 als 6 spelers te spelen.

Daarnaast zal ook het uiterlijk aangepast worden om meer te lijken op het laatste seizoen, en deze website krijgt ook een make-over waarschijnlijk.

Wie zelf nog ideeën heeft kan deze zeker kwijt in de commentaren!

7 Reacties to “Nieuwe versie (en website) in de maak!”

  1. myT Says:

    graag een versie die volledig met toetsenbord kan bediend worden, dan kan ik mijn programma op smartphone bijwerken om alles nog vlotter vanaf de smartphone te bedienen, zie: http://mytselection.blogspot.com/2010/12/de-slimste-mens-ter-wereld.html

  2. Sven Says:

    Beste,
    Al enig idee wanneer de versie met 6 spelers op de markt zou komen?
    Kijk er al naar uit om met grotere groepen te kwissen…
    Alvast bedankt,
    Groetjes,
    Sven

  3. couhysder neil Says:

    ik downlaod het programma en kan niets doen zie wel de word documenten en het antwoord document maar de rest vind ik niet wie kan mij helpen

    • deslimstemens Says:

      u zou normaal een aantal bestanden moeten hebben: een handleiding (ten zeerste aan te raden) met bijkomende documenten, een antwoorddocument, en het programma zelf (.swf), dat u kunt openen met een webbrowser

  4. Tim Van Geffen Says:

    Hallo
    Ik heb een probleem met het geluid van de filmpjes voor het collectieve geheugen. Je krijgt pas geluid vanaf een paar minuten, is dit normaal?

  5. Sabine Braet Says:

    Vandaag 19 oktober 2015 stond in het raster Jan , Piet, Joris en Corneel maar het is Jan, Pier, Tjoris en Corneel ( was onlangs ter sprake in Blokken met Ben Crabbe. Ondanks dit, een fantastische quiz !

  6. slim slim Says:

    Heb net deze nieuwe versie ontdekt: http://deslimstemens.nu/ Volledig online en met een quiz editor.

Plaats een reactie